Potrzebuję pomocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzela22
    Drive
    • 2009
    • 40

    Potrzebuję pomocy

    U mnie w 1,9 TDI też są zaciski, nie wim czy takie same, ale wystarczyło kombinerkami ścisnąć wystające końcówki i bez problemu ściąga sie gumę - te zaciski są sprężynowe. Z tego co widzę, to w moim autko wszędzie one są, jedne mniejsze, jedne większe, ale zasada ta sama.
    Pozdrawiam
  • wojtass
    Rider
    • 2007
    • 473

    #2
    Potrzebuję pomocy

    Witam serdecznie
    Mam do kogoś prośbę. Potzrebuję na chwilkę podmienić zawor N75 poniewaz na wagu pokazuję klasyczny notlauf 17965-P1557 35-10.
    I albo są to zapieczone kierowniczki albo wlasnie w/w zawor. Jesli ktos bedzie tak uprzejmy na podmianke i sprawdzenie to juz wiem co dalej trzeba robic.
    Jestem z Warszawy tak wiec jesli jest ktos tak uprzejmy z Warszawy .....

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      W środę po południu będę w warsztacie. Jak Cię urządza to możesz podjechać
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • wojtass
        Rider
        • 2007
        • 473

        #4
        ok ale gdzie?

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          wojtass, dobrygrzeswawa, napiszcie co tam było
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Ziomal, ale to dopiero po środzie
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • wojtass
              Rider
              • 2007
              • 473

              #7
              a więc ZIOMAL
              Byłem dzisiaj u kolegi dobrygrzeswawa i :
              w związku z tym że nie miałem duzo czasy a kolega miał troszkę roboty, ustaliliśmy w skrócie żę mieszek jest szczelny, łopatki dobrze chodzą. Zamieniliśmy N75 i śmigał.
              Dobrygrzeswawa jeszce looknał że kabelek lekko jest przetarty ale że tak jak napisałem wyżej nie miałem dużo czasu dokładnie go nie obejrzeliśmy Jednak macając stwierdziłem że nie jest do konca przetarty.
              Tak więc N75 do wymiany

              Komentarz

              • Superbman
                Ambiente
                • 2006
                • 208

                #8
                wojtass, podaj numer tego swojego n75, jak cos to mam takie, w cenie 100zł nowy ori. DO odbioru w Wawie,bo niebawem bede. Pozdro
                252/555

                Komentarz

                • sptom
                  Rider
                  • 2007
                  • 351

                  #9
                  Kurde, może i u mnie jest to samo :?
                  Turbine miałem czyszczona w wakcje czyli jakies 11 - 12 tys km temu i znów łapię notlaufa za notlaufem :|
                  A nie sadze zebym zapiekł kierownice PSJ'tem :roll:
                  A łapie juz notlaufy przy 3000 tys :evil:
                  Czy jest jakas różnica w błedzie na VAG'u miedzy błędami zapieczonych kierownic a walnietym N75? Przy zapieczonych kierownicach miałem błąd typowego przeladowania.

                  Pozdrawiam.
                  Dostojnie do przodu by Dynosoft

                  Komentarz

                  • Ziomal
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 5841
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez sptom
                    Czy jest jakas różnica w błedzie na VAG'u miedzy błędami zapieczonych kierownic a walnietym N75? Przy zapieczonych kierownicach miałem błąd typowego przeladowania.
                    No właśnie tu jest pies pogrzebany , bo wyskakuje nam błąd 17965 czyli przeładowanie , a przyczyn może być kilka i po Vagu tego nie stwierdzisz.
                    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                    Jest O1 1.6 BFQ

                    Komentarz

                    • sptom
                      Rider
                      • 2007
                      • 351

                      #11
                      Zamieszczone przez Ziomal
                      Zamieszczone przez sptom
                      Czy jest jakas różnica w błedzie na VAG'u miedzy błędami zapieczonych kierownic a walnietym N75? Przy zapieczonych kierownicach miałem błąd typowego przeladowania.
                      No właśnie tu jest pies pogrzebany , bo wyskakuje nam błąd 17965 czyli przeładowanie , a przyczyn może być kilka i po Vagu tego nie stwierdzisz.
                      Ok dzieki! jest problem zeby w własnym zakresie podmienic lub kupic i wymienic ten
                      zaworek? Nie jesterm mechanikiem ale i nie mam drewnianych łapek :szeroki_usmiech
                      Dostojnie do przodu by Dynosoft

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        #12
                        Zamieszczone przez sptom
                        Zamieszczone przez Ziomal
                        Zamieszczone przez sptom
                        Czy jest jakas różnica w błedzie na VAG'u miedzy błędami zapieczonych kierownic a walnietym N75? Przy zapieczonych kierownicach miałem błąd typowego przeladowania.
                        No właśnie tu jest pies pogrzebany , bo wyskakuje nam błąd 17965 czyli przeładowanie , a przyczyn może być kilka i po Vagu tego nie stwierdzisz.
                        Ok dzieki! jest problem zeby w własnym zakresie podmienic lub kupic i wymienic ten
                        zaworek? Nie jesterm mechanikiem ale i nie mam drewnianych łapek :szeroki_usmiech
                        sprawdz czy chodza kierownice, przeciez wiesz jak. Jak chodza rozejrzyj sie za zaworkiem :roll:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • sptom
                          Rider
                          • 2007
                          • 351

                          #13
                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                          Zamieszczone przez sptom
                          Zamieszczone przez Ziomal
                          Zamieszczone przez sptom
                          Czy jest jakas różnica w błedzie na VAG'u miedzy błędami zapieczonych kierownic a walnietym N75? Przy zapieczonych kierownicach miałem błąd typowego przeladowania.
                          No właśnie tu jest pies pogrzebany , bo wyskakuje nam błąd 17965 czyli przeładowanie , a przyczyn może być kilka i po Vagu tego nie stwierdzisz.
                          Ok dzieki! jest problem zeby w własnym zakresie podmienic lub kupic i wymienic ten
                          zaworek? Nie jesterm mechanikiem ale i nie mam drewnianych łapek :szeroki_usmiech
                          sprawdz czy chodza kierownice, przeciez wiesz jak. Jak chodza rozejrzyj sie za zaworkiem :roll:
                          Pamietam jak to robilismy wiesz co wydaje mi sie, ze sztanga chodzi gdzies tak w zakresie 1cm moze troche wiecej?
                          Jak byłem u Was to w zasadzie sie nie ruszała :roll:
                          Dziwi mnie tylko, ze teraz lapie notlaufa ponizej o dobre 500 obrt. czyli okolo 3 tys :|
                          Musze jeszcze jedna rezcz sprawdzic czy mi te cholerne gryzonie jakis innych niz od swiatel przewodow nie nadgryzły :evil:
                          Dostojnie do przodu by Dynosoft

                          Komentarz

                          • wojtass
                            Rider
                            • 2007
                            • 473

                            #14
                            SUPERBMAN
                            Jutro dam Ci namiary Jest to ASV ale....jeśli Ci to nic nie mówi to jutro odczytam
                            Jeśli masz po 100zł biorę.

                            [ Dodano: Sro 02 Sty, 08 20:07 ]
                            SPTOM
                            Wymiana tego zaworka banalna sprawa.

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #15
                              N75 :
                              1J0 906 627 A
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • Ziomal
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 5841
                                • Octavia I (1U2)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                dobrygrzeswawa, zaworek od ALH - Leon bedzie taki sam ?
                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                Jest O1 1.6 BFQ

                                Komentarz

                                • DGW
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 2330

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Ziomal
                                  dobrygrzeswawa, zaworek od ALH - Leon bedzie taki sam ?
                                  jeśli numer ma taki sam to pewnie tak :szeroki_usmiech
                                  może się różnić jedynie kostką bo z tego co pamiętam stare typy miały kwadratową a nowsze z jednej strony zaokrągloną
                                  NFPNorth-West
                                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                  WARSZTAT www.dsize.pl
                                  ->
                                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                  Komentarz

                                  • wojtass
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 473

                                    #18
                                    Dokładnie mam taki numer jak podał DOBRYGZESWAWA
                                    pZDR i dziękuję Ci za pomoc kolego

                                    [ Dodano: Wto 08 Sty, 08 16:58 ]
                                    jeszcze jedno Te zaworki N75 mają inne moce ?

                                    Komentarz

                                    Pracuję...